Waarom is het bestellen van een digitaal pakket zo aantrekkelijk?

Je hebt alle fotobestanden in eigen beheer, ze zijn voor altijd van jou en je kan er dus iets mee doen wat en wanneer je maar wilt. Een fotobestand kan je eindeloos vaak gebruiken! Als je de hele serie - de downloaddeal - bestelt, is de prijs per fotobestand vele malen lager dan wanneer je [...]

Door |2019-11-05T10:08:50+01:00mei 15th, 2017||Reacties uitgeschakeld voor Waarom is het bestellen van een digitaal pakket zo aantrekkelijk?

Ik heb fotobestanden (het digitale pakket) besteld, hoe en wanneer ontvang ik deze van Rainbow 7 fotografie?

Direct nadat je betaling bij ons binnen is, verzenden wij je automatisch binnen 1 werkdag een bevestigingsemail met daarin de downloadlink naar je bestelde fotobestandenserie. Deze link is gedurende 3 weken geldig, dus je hebt alle tijd om de fotobestanden te downloaden en op je computer te bewaren. Je krijgt het digitale pakket verpakt tot [...]

Door |2019-11-05T10:08:53+01:00mei 15th, 2017|, |Reacties uitgeschakeld voor Ik heb fotobestanden (het digitale pakket) besteld, hoe en wanneer ontvang ik deze van Rainbow 7 fotografie?

Wat houdt de actie van het digitale pakket (voordeelpakket 1) in?

Je krijgt alle afbeeldingen die je ziet van je kind of van deze fotoserie van je kinderen samen in kleur en zwart/wit in hoge resolutie incl. een gratis groepsfotobestand. Na betaling ontvang je een downloadlink van ons en via deze link kan je al je bestanden snel, makkelijk en veilig downloaden op je computer en/of [...]

Door |2019-11-05T10:08:57+01:00mei 15th, 2017|, , |Reacties uitgeschakeld voor Wat houdt de actie van het digitale pakket (voordeelpakket 1) in?

Ik wil het 2de voordeelpakket bestellen, maar hoe gaat dat?

Zorg dat je het 2de inlogkaartje bij de hand hebt en gebruik deze inloggegevens. Deze 2de inloggegevens kan je invoeren bij de tekst "mijn inlog" welke rechts boven in het bestelscherm staat. Daarna zie je direct ook de foto's van deze 2de serie links boven in het scrollmenu verschijnen. Klik een foto aan van deze [...]

Door |2019-11-05T10:09:01+01:00mei 15th, 2017|, , |Reacties uitgeschakeld voor Ik wil het 2de voordeelpakket bestellen, maar hoe gaat dat?

Welke producten kan ik allemaal bestellen?

Denk handig, snel en modern; wij bieden alle foto's aan als hoog resolutie fotobestanden in kleur en zwart/wit. Met deze gemiddeld 6-8 fotobestanden kan je alle kanten op; maak een eigen album via Hema.nl of plaats wat foto's op Facebook. Je kan 1 fotobestand bestellen, maar ook de hele reeks, dat noemen wij pakket 1 - de [...]

Door |2019-11-05T10:09:04+01:00mei 15th, 2017|, |Reacties uitgeschakeld voor Welke producten kan ik allemaal bestellen?

Ik ben mijn inlogkaartje incl. de gebruikersnaam en inlogcode kwijt… wat nu?

Mail ons via info@rainbow7.nl en wij geven je de gegevens als je ons laat weten om welke school of kinderdagverblijf het gaat, plus de naam van je kind(eren) en hun bijbehorende groepen.

Door |2019-11-05T10:08:39+01:00mei 15th, 2017|, , |Reacties uitgeschakeld voor Ik ben mijn inlogkaartje incl. de gebruikersnaam en inlogcode kwijt… wat nu?

Ik heb meer dan 1 inlogkaartje gekregen, wat nu?

Dat klopt en is ook helemaal goed, je krijgt namelijk een inlogkaartje per kind en/of set van broer/zus samen. Stel je hebt 2 kinderen op school of op het kinderdagverblijf, dan krijg je 1 kaartje per kind en 1 kaartje voor de fotoserie van hen samen, dus 3 kaartjes in totaal. Ga naar bestel.rainbow7.nl, vul [...]

Door |2021-01-26T21:02:58+01:00mei 15th, 2017|, |Reacties uitgeschakeld voor Ik heb meer dan 1 inlogkaartje gekregen, wat nu?

Help mijn inlogcode doet het niet!

Check even goed of je een 0 of o hebt ingevoerd, zo kan ook een 1 of i verwarrend werken. Hoofdletters en kleine letters zijn ook van belang om te gebruiken en bovendien moet je geen spaties gebruiken. Ben je nu zo creatief geweest en heb je al je opties geprobeerd, mail ons dan via [...]

Door |2019-11-05T10:08:34+01:00mei 15th, 2017||Reacties uitgeschakeld voor Help mijn inlogcode doet het niet!
Ga naar de bovenkant